به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، شیرزاد با اشاره به وقوع آتشسوزی در انبار دارو بیمارستان شهدای عشایر خرمآباد، اظهار داشت: علت این آتشسوزی در حال بررسی است.
وی با تأکید بر اینکه جزئیات این آتشسوزی در حال بررسی است که بهزودی اطلاعرسانی میشود، تأکید کرد: این انبار دارو از ساختمان بیمارستان جدا است و مشکل خاصی متوجه بیماران و کادر درمان این بیمارستان نیست.
