مجله اینترنتی شهر فارسی

چرا سود اقتصاد در اختیار شرکت‌های بزرگ است؟ | بار اشتغال بر دوش بنگاه‌های کوچک

اقتصادآنلاین؛ چرا بخش بزرگی از سود اقتصاد ایران در اختیار تعداد محدودی شرکت قرار دارد، اما بار اصلی اشتغال کشور را بنگاه‌های کوچک و متوسط به دوش می‌کشند؟

عیسی منصوری، رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران به ساختار متفاوت سودآوری و اشتغال در اقتصاد ایران پرداخته و از تغییر نقش بازیگران اصلی اقتصاد در دوران تحریم و جنگ سخن گفته است.

مشروح این اظهارات را در ویدئوی زیر ببینید.

 

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *